Vragen over retour

Kunnen volle producten ook retour?
Als particulier kunt u uw bestelling tot 2 weken na aanschaf annuleren ofwel retourneren, mits nog in originele staat. Mocht je teveel hebben besteld (zoals bij een feest) kunnen de volle fusten en kratten terug, maar rekenen we een servicevergoeding van €7 per fust en €3,50 per krat mits verkoopbaar. De blikjes e.d. kunnen niet retour.
Hoe kan ik een retourzending doorgeven?
Op onze Contactpagina kunt u doorgeven wat u wilt terugsturen en van welk adres. Gelieve ook even het ordernummer te vermelden zodat we de gegevens makkelijk kunnen terugvinden. U kunt ons ook mailen op info@horecagoedkoop.nl om door te geven wanneer en waar het opgehaald moet worden.
Wat kost het terugsturen van mijn emballage?
Als het om een palletzending gaat rekenen wij een bijdrage van €19,95 per pallet plek voor de verzendkosten. Bij ontvangst van uw emballage in ons magazijn wordt dit gecontroleerd, waarna het bedrag aan emballage minus uw ophaalkosten wordt gecrediteerd. Zorgt u er alstublieft voor dat uw emballage volledig en gesorteerd is. Ongesorteerde of onvolledige emballage kunnen wij niet in behandeling nemen en dus niet vergoeden. Bekijk voor de exacte voorwaarden onze Algemene Voorwaarden. Voor het terugsturen van een doosje kunt u dit zelf regelen en ons daarvan op de hoogte stellen per mail of telefonisch. De verzendkosten zijn in dit geval voor uzelf, tenzij er iets mis is met het pakket. U kunt altijd met ons per mail of telefonisch overleggen.
Hoe lang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?
Als u iets heeft teruggestuurd, wordt er bij binnenkomst van de goederen geteld en wordt het verwerkt in het systeem. U krijgt dan per mail een overzicht van wat er bij ons is binnengekomen qua goederen. Vervolgens wordt deze creditfactuur binnen enkele werkdagen na het verwerken overgemaakt op uw rekening. In alle gevallen heeft u enkele werkdagen na het ontvangen van een creditfactuur het geld op uw rekening.
Welke producten kan ik terugsturen?
Een aantal producten kan niet worden teruggestuurd. Hieronder vallen: blikjes, sterke drank, shotjes en aangebroken goederen. Als u twijfelt kunt u contact met ons opnemen.
Waar wordt het bedrag naar overgemaakt?
Als u voor het eerst bij ons iets terugstuurt, nemen wij altijd het rekeningnummer over waar de originele bestelling mee is geplaatst. Mocht u dit graag op een ander rekeningnummer willen, kunt u dit aan ons doorgeven per mail met het ordernummer als referentie.
Wat moet ik doen als de creditfactuur niet klopt?
Bij binnenkomst van de goederen worden deze geteld en verwerkt in het systeem. Het kan zijn dat er iets niet overeenkomt met wat u heeft teruggestuurd. U kunt dan met ons contact opnemen per mail of telefoon, zodat we dit met u kunnen bespreken.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

Je kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 16:00. Bel ons op 050-7600430.

Je kunt ons een mail sturen met uw vraag of verzoek. Je kunt dit mailen naar info@drankuwel.nl.

Je kunt ook ons contactformulier invullen voor het doorgeven van retour goederen of voor het stellen van jouw vraag.

Je kunt ook langskomen in onze winkel in Groningen. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur.