Vragen over bezorging

Wat is de levertijd?
Pallet- en pakketzendingen die voor 24:00 uur via de webshop doorgegeven en betaald zijn, worden de volgende werkdag verzonden. De eerstvolgende werkdag daarna wordt het dan in veel gevallen bij u bezorgd. Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Zowel pallet- als pakketzendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd.
Wat zijn de bezorgkosten en waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen door heel Nederland. De kosten voor bezorging zijn €8,95 incl. BTW. Heeft u voor meer dan €149 incl. BTW en emballage besteld? In dat geval zijn de verzendkosten gratis. Om zeker te weten wat de verzendkosten zijn, kunt u de producten in de winkelwagen doen en doorgaan naar 'afrekenen'.
Hoe wijzig ik de adresgegevens in mijn account?
Log via de website in. Aan de linkerzijde staat een menu. Hierin staat 'Adresboek'. Klik hierop en wijzig uw gegevens. Als u klaar bent klikt u op 'Adres opslaan'.
Moet ik inloggen om een bestelling te plaatsen?
Nee. Het is niet noodzakelijk om in te loggen. Ons systeem herkent automatisch een e-mailadres dat al een account heeft. U kunt dan uw wachtwoord invullen om op die manier snel en gemakkelijk in te loggen.
Wanneer wordt mijn online bestelling geleverd?
Pallet- en pakketzendingen die voor 24:00 uur via de webshop doorgegeven en betaald zijn, worden in de meeste gevallen binnen 48 uur geleverd. Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Zowel pallet- als pakketzendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd. Ben Becker verzorgt het grootste gedeelte van onze palletzendingen. DHL verzorgt de verzending van de pakketten. In verband met enorme drukte in de transportsector, kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging heeft. Horecagoedkoop/Drankengilde B.V. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade ten gevolge van vertraagde leveringen. Wij vragen u uit voorzorg op tijd te bestellen.
Wat moet ik doen als mijn online bestelling niet geleverd is?
In veel gevallen zult u een track-and-trace code in uw mailbox hebben. Hiermee kunt u bekijken waar uw pakket of pallet zich bevindt. Mocht u geen track-and-trace code hebben ontvangen, kunt u ons mailen op info@horecagoedkoop.nl, of even bellen naar 050-7600430. Pak hierbij wel uw ordernummer erbij, zodat we gelijk uw bestelling erbij kunnen pakken.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

Je kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 16:00. Bel ons op 050-7600430.

Je kunt ons een mail sturen met uw vraag of verzoek. Je kunt dit mailen naar info@drankuwel.nl.

Je kunt ook ons contactformulier invullen voor het doorgeven van retour goederen of voor het stellen van jouw vraag.

Je kunt ook langskomen in onze winkel in Groningen. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur.